2009. december 18., péntek

Bölcsességek



Azt hiszem, felkötöm magam... Persze, csak ha minden kötél szakad.

Ha nem mész el mások temetésére, ők sem mennek el a tiédre.


Ölni tudnék egy Béke Nobel-díjért!


Ha két hideg, esős nap után végre ragyogó napsütésre ébredsz, akkor biztosan hétfő van.


Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn!


Jézus, ki vagy a mennyekben, én is kivagyok itt a földön!


Ha a munkavégzés olyan egészséges, miért nem a betegekkel csináltatják?


Azok a nők, akik úgy gondolják, hogy a férfiakat a hasukon keresztül lehet megfogni, egy jó arasznyit tévednek!


Az italt elhagyni jó dolog..... sokkal rosszabb viszont, ha már nem emlékszel, hol hagytad el.


Azt mondják, a férfiak állandóan a szexre gondolnak. Ez nem igaz, sokszor jut eszükbe a sör is.


Ne köpködj a sivatagban! Még szükséged lehet rá.


Egyetlen atombomba tönkreteheti az egész napodat.


Hölgyeim! Ha már megkedvelték a koffeinmentes kávét és teát, a cukormentes kólát, a nikotinmentes cigarettát, miért nem kedvelik az impotenseket?


Annak ellenére, hogy az élet drága, még mindig elég népszerű .


Egy tetőablakot csináltattam a lakásomban. A felettem lakók erre dühösek lettek.


A nejem szerint túl kíváncsi vagyok. Legalábbis folyton erről írogat a naplójában.


Már majdnem megvettem a "Pozitív gondolkodás előnyei" című könyvet, de
aztán arra gondoltam, ugyan mire lenne jó.


Csak a hangom miatt nem lettem énekes.


A feleségem anyja gyakran mondogatja, hogy nőies vagyok. Nem zavar, mert hozzá képest tényleg.


A nők szeretik az egyszerű dolgokat az életben, így a férfiakat is.


A feleségemmel mindig fogjuk egymás kezét. Ha elengedem, rögtön vásárol valamit...


Csak a szülői értekezleten tudtam meg, hogy nincs is gyerekem.


Gyerekkorom óta rajongok Michael Jacksonért. Igaz, gyerekkoromban még ő is rajongott értem.


Egy papban és a karácsonyfában az a közös, hogy a golyók csak dekorációk.


Nem tudom, mit kezdenék a feleségem nélkül. De akkor is olyan jó rágondolni.


Fiatalabb koromban 4 hajlékony tagom volt és 1 merev. Ma négy merev és egy hajlékony tagom van.


Az egyetlen, amit kérek, egy esély, hogy megbizonyosodhassak arról: a pénz nem boldogít.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Érdekes, vidám képek, tanulságos, szórakoztató történetek Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino